درباره دکتر

دکتر علیرضا کرم رودی

من متولد شهریور ۱۳۴۱ درتهران هستم.پدر و مادرم هردو از شهرستان سراب در کودکی به تهران مهاجرت کرده و در آنجا ازدواج کردند که ثمره آن سه پسر و دو دختر است .من چهارمین فرزند این خانواده هستم.

تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و متوسطه را درتهران گذرانده و در سال ۱۳۵۹ از دبیرستان البرز فارغ التحصیل شدم.

اینجا باشماره ۱۰ مشخص هستم.

 

باتوجه به تعطیلی دانشگاه در سال ۱۳۹۹ بواسطه انقلاب فرهنگی و شروع جنگ با عراق در آبان همان سال به خدمت سربازی رفتم و در دوسال اول جنگ در لشگر ۹۲ زرهی اهواز خدمت کردم.

 

لشگر زرهی اهواز ۱۳۶۱

 

چهارم خرداد ۱۳۶۱ فتح خرمشهر

پس از اتمام دوره سربازی در سال ۱۳۶۲ در کنکور سراسری در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته  شدم ودر سال ۱۳۶۹ با عنوان پزشک عمومی فارغ التحصیل شدم

دانشکده پزشکی

با توجه باینکه جزء ده درصد اول دوره بودم توانستم بدون گذراندن طرح نیروی انسانی در رشته تخصص ادامه تحصیل بدم و دوره تخصصی جراحی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان طالقانی در خدمت استاد جناب آقای دکتر فاضل گذراندم و در سال ۱۳۷۳ با عنوان جراح عمومی فارغ التحصیل شدم.

 

بیمارستان طالقانی ۱۳۷۰

بلافاصله پس از فراغت از تحصیل جهت طی دوره طرح نیروی انسانی و ضریب کا در سازمان تامین اجتماعی شهرستان سیرجان استان کرمان مشغول به کار شدم.

مردم سیرجان چنان مرا مجذوب کردند که حتی پس از پایان تعهدات خود باز هم در همانجا ادامه فعالیت دادم تا اینکه پس از ۱۱سال تصمیم گرفتم در رشته جراحی قلب ادامه تحصیل بدم.

 

اتاق عمل بیمارستان دکتر غرضی سیرجان ۱۳۷۸

 

در سال ۱۳۸۴ در رشته جراحی قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شدم و در سال ۱۳۸۷ پس از اتمام دوره بمدت یکسال در بیمارستان عالی نسب تبریز فعالیت کرده و سپس به بیمارستان شهید دکتر لواسانی تهران منتقل شدم و از آن زمان در خدمت بیماران محترم تامین اجتماعی هستم.

در سال ۱۳۹۴ دوره فلوشیپ جراحی بیماریهای مادرزادی قلب را بمدت دوسال در بیمارستان شهید رجایی تهران طی کردم در حال حاضر هم در زمینه جراحی اکتسابی بالغین(عروق کرونر و دریچه) و هم در زمینه بیماریهای قلب اطفال دردو مرکز جراحی قلب سازمان تامین اجتماعی شهید دکتر لواسانی و میلاد مشغول فعالیت هستم.

در سال 1366 با خانم دکتر افسانه ساسانی drsasanigyn.com ازدواج کردم .ایشان متخصص زنان و فلو شیپ نازایی هستند و در زمینه IVF فعالیت میکنند. دو فرزند دارم  شادی shadi_karamroudi  که دررشته لیسانس موسیقی  دانشگاه تهران و رشته فوق لیسانس ادبیات نمایشی تحصیل کرده ودر حال حاضربازیگر سینماست و کارهای متعددی در زمینه فیلم کوتاه و بلند از وی روی پرده رفته است.شادی در سال 1397 با آرین وزیردفتری arian_vazirdaftari از کارگردانهای با استعداد و جوان سینما ازدواج کردو اخیرفیلم کوتاه مثل بچه آدم به کارگردانی آرین  و بازی شادی در جشنواره کن پذیرفته و در بخس سینه فونداسین بنمایش گذاشته شد(قبل از پاندمی کرونا) و سهراب Sohrab_karamroudi  که در رشته مهندسی عمران دانشگاه امیر کبیر و رشته فوق لیسانس مهندسی صدا دانشگاه صدا و سیما تحصیل کرده و درحال حاضر در استودیو آجری آرت فعالیت میکند ajoriart.com .البته سهراب در زمینه نوازندگی گیتار و خوانندگی در سبک راک هم فعالیت دارد که دیدن کارهایش در اینستاگرام خالی از لطف نیست.سهراب در سال 1398 با پانیذ خوش نیک panizkhoshnik ازدواج کرد.پانیذ دندانپزشک است و در زمینه بازیگری تئاتر بسیار بااستعداد و فعال است و اجراهای او با کارگردانهای نامی از قبیل کیومرث مرادی نوید ظهور بازیگری توانا و با استعداد را در این رشته میدهد.

فهرست
Call Now Button